2011年11月25日 星期五

港男週記-24-對Table for six的感覺

上載完上集後,收到了不少網友的電郵,他們問我是否參加得Table for six 的人,質素及條件多數較差,因見我形容Cinderella的女參加者時,好像形容得對方非常差。唔.....其實我只是第一次參加Table for six,所以我沒有足夠資格及經驗去評論。不過我可以和大家老實説,我曾在214 dating同speedmates遇到比她們差的也大有人在,所以這只是看看大家的運氣,而且公道講句,我覺得當晚其中一位從事I.T的男參加者幾高質素架,外表不錯丶又健談幽默,對女性嚟講-旬盤。

其實我覺得這類小型約會都幾適合我,因為不用在一晚裏不斷重覆自己的名字、職業及興趣廿多次,感覺無咁累及辛苦,這是輕鬆很多的。另外,也有更多的時間傾其他話題,可以加深認識,可以更快知道對方是否啱自己,不用浪費時間及金錢再約。但我想提醒大家Table for six的氣氛是否愉快,這是幾依賴主持人的功力,如果遇着全枱人都較靜的,主持人又不懂提出話題或攪氣氛,肯定令全部人敗興而回。其實我覺得當晚那位主持人不太懂控制塲面,因而只聽到幾位較健談的參加者雞啄唔斷,但某些人被完全冷落,所以我覺得當晚的主持人失職了。

我於當日離開Cinderella的派對時,因順路關係曾和其中一名男參加者交談了一會。他叫Ken(假名),於投資銀行做I.T部門,外表高大,相貌斯文,整體不錯。我問她當晚有無睇中邊個,他即時沉默了一會,他說自己見完全部女參加者,已經倒數時間,希望早點完結,我説我也有同感,然後我們對望而笑,大家心照了。他問我是第幾次參加這種聚會,我如實告知,他説自己也於這兩年裏參加了廿多次,雖然遇到好女仔,但對方又不喜歡自己;有些自己又自適合做朋友。聽完令我很有共鳴。最後,我們交換了電話號碼及MSN,希望保持聯絡。哈!原來今次參加table for six的最大發現係識到和自己有相近遭遇慨朋友。

好了,今年聖誕又快到了,我真的不想一個人過,所以近來又再積極參加派對。下集,我將描述我另一次參加Table for six的經歷。

3 則留言:

  1. 你好, 第一次留言給你, 我同事比我睇你呢個blog的, 睇完你咁詳細既speed dating經驗, 我都不禁佩服你可以寫得咁細緻, 我都參加過2次speed dating既節目, 目的其實就係我朋友開既公司, 所以佢叫我參加, 我就去左啦, 當然我都係單身啦!! 我都係抱住識朋友既心態去呢d function, 而家睇完你參加後既感想及之後既行動, 終於都明白男仔既心態了。好期待你再出post!!

    Yaya....

    回覆刪除
  2. 其實我寫這個blog,覺得最開心的時候,正是收到網友留言,因為咁先証明有人睇嘛!其實我會保持每星期更新本網誌了。謝謝支持=>

    回覆刪除
  3. 自問本身條件唔差,join過吾少Table for six / Speed Dating, 以下是小小經驗:

    試過214嘅大型活動,人係夠多,但根本好難記得啲人,亦較難識到人。

    常在心 BeingMyHearX 嘅speed dating,餐廳環境無大驚喜,但勝在同D男士幾好傾,幾好Feel,有啲條件都唔錯,氣氛幾輕鬆。

    到Coffee MXX 嘅high tea party,環境幾好,但唔知係咪我唔好彩,當日啲參加者質素比較參差。

    至於SD FevXX、CinderelXX都試過嘅,感覺麻麻地。

    回覆刪除