2012年2月5日 星期日

港男週記-Special-揀邊間Speed Dating 公司好?

情人節!不愧是單身人士最怕節日之首。近日不少網友寫電郵問我有關Speed Dating的資料及意見,因他們也想嘗試參加一下。我也是過來人,完全明白大家感受。今集先解答大家最常問:揀邊間Speed Dating 公司好
其實我曾經參加過數次Speed Dating,以下為我對幾間我曾參加過的公司的意見:

1
214 Dating-http://214dating.com)-行內老字號,除一些普通聚餐的聚會外,也經常舉行一些過百人派對。參加人士多為專業人士或持學位人士,所以參加者條件頗高。但由於該公司主持人並不擅長帶動氣氛及活動,所以較適合一些性格主動及健談的參加者。

2
Being my heart (常在心)-(http://beingmyheart.com)-由兩位男士主持派對活動,雖有主持Ice Breaking game,但作用不大,可能由於主持人表現不夠生動有關,所以參加者要自己臨場發揮。而在食物及餐廳環境方面尚算不錯,收費也合理。不過因參加者資格寬鬆,參加者質素參差。另外,本人也不滿該公司事後處理心儀對象聯絡資料的表現,我發現收到一些我無選的異性資料,感覺幾混亂。

3
Coffee Matching-(http://www.coffeematching.com/coffee.php)-我曾參加一次Table for eight,人數為四男四女,由於主持人並不會在現場引領派對,所以純粹靠自己識朋友,由於不會按時轉位,所以我上次只能和對坐的兩位女參加者談話,而期間只能間中和坐在較旁的兩位女參加者交談,由於整個派對只分了兩幫人各自交談,所以感覺較沉悶乏味。而另一要留意的地方是食物費用並不包括在參加費用中,所以所有參加者最後要夾回自己的餐費,場面是幾令人尷尬。最後提醒大家一點,由於該公司的派對是於較高級的餐廳舉行,所以食物費用也較貴。

4
Love Corner(友緣閣)-(http://www.lovecorner.com.hk)-由於只舉行六男對六女的派對為主,所以一晚派對中只能認識六位異性,相比起參加其他幾間,能一晚認識超過二十名異性無疑較少。而由於主持人會在派對中會和參加者玩遊戲及引導大家對話,所以氣氛會較輕鬆。個人認為這類派對較適合性格內向及不太健談的人。另外,提醒一下大家餐費也是自費的,但最後是各自收到帳單。

5
Cinderella-仙履情緣-(http://www.cinder.com.hk)-我上次參加的是一次Table for Six,三男對三女,參加者年齡普遍較大,而且質素參差,另外由於主持人年紀較輕,完全未能引領派對,令整個過程沉悶。尚幸參加費用是象多Speed Dating公司中最平。

6)Speedmate-(http://speedmate.com.hk/ch)-
我上次參加的是為下午茶聚會,參加條件為專業人士,但那天我發現不少人士並非專業人士或管理層,我曾問一些參加者,他們只是參加普通Speed Dating,最後我發現該公司把幾個派對的人湊數為一個派對。所以該派對參加者質素極度參疵。尚幸主持人頗能籍Ice Breaking game為大家打開隔膜,而且收費較平。
以上純粹個人意見。其實每間公司各有所長,希望以上資料能幫助閣下選擇適合自己的Speed Dating公司吧

如觀看全文,請到www.hkloveshare.com
好了!今集到此為止,大家重有乜想知,不妨電郵來,本人自當盡力解答

24 則留言:

  1. 你好,我將會嘗試參加speed dating,關於選公司方面尚有較多疑問,請問點通過電郵聯絡請教呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. Sorry for late reply. U may contact me through lesliewong610@yahoo.com.hk

      刪除
    2. 我玩過好幾次呢類活動,覺得BeingMyHeart,安排同參加者質素都不錯!
      214 活動形式較多樣化!
      未試過join Speed Date, 呢兩間不妨一試!

      刪除
    3. 呢兩間都去過, 都OK
      另外有一間 Colour Match 都幾好, Young D, MC ok

      刪除
    4. 我都join 過幾間,如有疑問,歡迎聯絡我!

      個人就喜歡 常在心BeingMyHeart, Coffee 也不錯!

      刪除
  2. 我都玩過好幾次Speed dating, 對板主的意見大多同意,我個人覺得Being my heart (常在心),Coffee Matching不錯,安排及參加者的質素都幾好.

    214 就一般般。

    其他的就唔敢推介了!!

    回覆刪除
  3. Hello , 版主好西利, 去過咁多 speed dating, 報告詳細
    我之前都去過幾間, 普遍都OK ge

    coffee matching 男士年齡會大小小

    colour match 主持生動, 帶動到氣氛, 好玩

    Being my heart, 214 都ok ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我反而聽過有讀者和我投訴這間colour x ,覺得收費貴、氣氛悶,最後完全識不到人。我起碼聽過三個人甘講。雖然我未參加過,但都勸喻大家未試

      刪除
  4. 我都去過幾間,

    總結: Colour Match 流程較特別,服務細心, 氣氛幾好

    www.colourmatch.com.hk

    Being my heart, 老品牌,都OK
    214,大型活動較多
    仙履情緣,未去過
    SD 一般

    回覆刪除
    回覆
    1. 我很多讀者和我投訴該公司,我將會寫個特集關於他們。

      刪除
    2. 可能因人而異, 我有朋友係個到識到另一半^^

      刪除
  5. 我見間間sp公司攪既活動都要求男士(大專或以上學歷)咁其實有無公司會攪d專為中學,畢業男士而試既活動架……=0=~
    唉……如果成個場都係7成大專生……我地真係去黎都無意思……

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有個男仔朋友中五畢業都join過, ok 架喎!!有唔同年齡唔同學歷可以揀架!!不過唔係間間都有架!!

      刪除
    2. 如果我無記錯,巿面上得 Love Corner 同Cinderlla 不要求大學畢業

      刪除
  6. 唔知呀,如果你想知我幫你問下我個frd呀!

    回覆刪除
  7. 我上個星期JOIN 過214, 感覺真係一般, 悶悶地, 氣氛唔得....
    如果講氣氛 Colour Match, Being my Heart 比較好!
    不過都因人而異, 最緊要搵到一個岩的另一半^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 下.....我去過colour match, 明明夠鐘都唔開始, 唔知做乜等左成個鐘之後先開, 攪到亂晒, 唔得喎.........= ="

      刪除
  8. 我真係唔覺得being my heart係有咩好,我參加過覺得主持人態度唔係太好,因為有男仔無黎,我一開始就被安排去另一個位開始speed dating。其他人都有成段食飯時間同對面個位傾,但我一開始被調位,所以完左一個圈返到開始個位佢就完左個活動,我根本無機會同對面個個傾。

    我活動中途有提出過ne樣野,但主持人聽左我講之後就比左個好厭惡既表情無理到我。結果一個圈之後佢就結束個活動,係咪佢拖多兩分鐘比我同對面個個傾一陣都好阻佢收工。同埋有無必要比個咁既表情我,我肯調位都係方便佢地做野,反而佢地咁態度。

    回覆刪除
  9. Being my heart太多人,我都係覺得table for six或4對4比較好,總之toatl唔可以多過10個人,雖然話而家女多男少,但我去過一兩次都是男多過女參加,可能d女仔臨時甩底啦...

    回覆刪除
  10. 我就去過3次, 同blogger有少少唔同意見, 我去過214, one and only同埋fever,
    214個場太細但成40人起度, 講到喉嚨痛人地都聽唔到。
    one and only就玩住遊戲識人, 輕鬆d, 冇咁主動既人都break得開,
    fever男仔質素ok既, 場地都ok, 不過尾段要自生自滅搵人傾偈, 如果女仔唔靚都幾慘, 幸好我個次都有人approach下^^。我覺得one and only相對好少少, 小小意見

    回覆刪除
  11. Colour mxxxxing 主持人在介紹佢拍擋時竟然話佢都係單身,叫女參加者可以考慮下佢!痴線,收member錢開party為自己溝女。活動完左一個星期都未有回覆matching result. 垃圾一間,以後唔會再去

    回覆刪除
  12. Colour mxxxxing, 重有話到眀3-6pm, 我3點去到比個角落位我坐左半個鐘先開始,我5點半出去去個廁所番黎見d 人走晒。speed dating 我去過好多間,遲開始早完都係第一次見。另外個日至少四分一人無黎,問返參加者,原來係間野不斷改時間,改到人地唔得閒黎唔到。

    回覆刪除
  13. 我以為大家去完SPEED DATE都唔會話俾人聽添, 咁我又SHARE下先
    我覺得ONE AND ONLY真係最好, 之前去過BEINGMYHEART同埋SDFEVER個100人活動, 真係好多叔叔嬸嬸, 個次仲有好多叔叔黎問我拎contact, 我都唔好意思唔俾, 其實真係有d唔想俾不過算啦當識個朋友。
    後來博多次去ONE AND ONLY個BOARD GAME MATCHING, 就好多30零歲既男仔參加, 我25歲, 我都係想搵個同自己差唔多年紀既男仔啫, 我唔係想要d咩有錢靚仔, 呢間就多呢個年紀既男仔囉, 比較夾自己同埋傾得埋, 算係最開心既一次, 而且個活動唔洗面試面十幾廿次, 開心好多
    抵讚既要讚下, share個網址先 www.onenonly.com.hk

    回覆刪除
  14. 最近去了一間叫Match &Beyond, join左member 半年除了頭一兩個月之外, 之後影都無, 打上去十幾次很多時話忙, 電郵唔覆, 唸住去消費者委員會申訴refund, 大家可否比意見

    回覆刪除