2011年11月11日 星期五

港男週記-22-轉戰Table for Six

我被Isabella拒絕後,我失落了接近一個月,但自己認真想想後,也明白如果我想消除這種失落感,唯一辨法就是找新的追求目標,所以我又開始參加一些單身派對。
我今次不再是參加214 dating或其他極速派對公司,因今次我想試試較小型的單身約會 - Table for Six.大家可能會問點解轉?

首先大家可能會覺得參加小型約會會見少好多單身異性喎,咁唔低喎,帳面條數的確係咁計,但其實我又覺得我每次去完,就算攞了十多個聯絡資料,到最後我真係會再約對方的,只會有二、三個,咁其實人多未必有用架喎!而且老實講,一晚見十幾二十人真係辛苦架,而且每人只講五分鐘,快來快去,完了又要再約食飯,要用多一餐飯時間,才知傾完完全唔啱,浪費金錢及時間,咁不如在派對時傾多幾句重好,所以選人少的派對,見到合眼緣的可以傾多幾句,因時間不再局限於五分鐘。

另一個原因係食物可以食好點,老實講,我曾經參加過的幾次極速約會,食物水準晋遍較差而且無得揀。但是Table for six多是在一些較高級的餐廳舉行,而且可以隨自己喜好而點菜,因是自費的,所以當普通食飯也可以,當試吓餐廳囉,橫掂自己鍾意食野。

不過最重要一點是可和對方直接交換聯絡資料,因不同於極速約會,約會結束後由主持人收集所有結果後,再經電郵寄給參加者,所以小型約會會較直接。老實講,我每次參加完極速約會後過了一晚才收到結果,我真的已經對見過的人印象摸湖。所以如果參加小型約會遇到喜歡的,當晚已可約對方了,兵貴神速。

好了!上網找資料看看參加那一間,唔!選了一間叫仙履情緣Cinderella,約會是星期三晚上八點至十點,於九龍區一間酒店舉行,甚麼!參加費用七十五元咁平(不包括食物費用。),好!抱着一試無妨的心態參加了。

沒有留言:

張貼留言