2011年8月25日 星期四

港男週記-Special 1-突然發生的覆信故事

首先本人多謝大家的電郵,很開心和幾位網友交了朋友,但同時不開心幾位網友成日提我更新網誌(得啦!盡快!唔駛咁肉緊口架。我會盡量一星期更新一篇。),諗洛都幾深層次矛盾喎。言歸正傳,我有時收到大家問我一些關於 Speed Dating的問題及意見,因我覺得有些問題幾有趣,所以會不定期和大家分享一下。

Q.1.有人問我點睇參加遊船河式的Speed Dating。

如果是我,我不會參加遊船河的speed dating的,因驚大風吹到頭都亂了,給人不整齊形象。同時咁大風唔知著乜衣服先啱。老實講,參加Speed Dating梗係想俾對方一個好印象啦,所以我都係選最簡單食飯會好點,因易控制。另外,我驚自己暈船浪潻,容乜易自己講講下嘔出嚟。唔!勸大家腳踏實地Dating好了。

Q.2.Speed Dating講乜好?

好多時大家只係集中講自己的職業,我認同的。但最多兩分鐘已夠雙方講完,咁餘下三至四分鐘講乜。唔!我近來看了一本書叫「兩次約會見真章 - two dates or less」,這書提醒人應對列出十種自己理想伴侶應有十種優點如信仰或智力等,及十種自己不能忍受伴侶有的缺點如吸煙或揮攉等。其實我覺得大家可以試一試,問一問對方有否自己喜歡的優點:如妳希望對方是教徙,不仿問對方是否也是教徒。如妳不能忍受伴侶吸煙,不仿問對方會否吸煙。我覺得問對方這些實際問題,更能令大家容易找到合適的人。

以上只是本人禺見,不喜勿插。希望大家多多來信(電郵)。

沒有留言:

張貼留言