2011年12月3日 星期六

港男週記-Special 2-"撻着"感覺

 
 
近來經朋友推介下看了ATV的"撻着",這是由陳啓泰主持的男女速配節目。節目架構大致是每集請三名香港單身男士上去,然後表現自己的才華如唱歌等等。給在場女士評分,如合格者,可向在塲其中一位口靚模示愛,如對方接受,可發展。否則,如果在塲有其他女士對該男士有興趣者,也可成為朋友。老實講,這明顯是抄內地節目"非誠勿擾"。

其實節目明顯有"做馬"成分,因為我記得曾在某週刊看過節目其中一位名叫Hidy的女模特兒的拍拖消息,唉!如果拍緊拖,駛乜參加呀!做戲成份居多。另外我也覺得第三名男參加者也是收錢演戲居多,大家不防留意片段。

大家見我咁啋法,是否想説這節目一無是處呢?當然不是,其實我想大家留意一下頭兩名參加者的。

其實第一名參加者起初給我的印象也不錯的,起碼外表正常,老實講,如果參加Speed Dating,他算不錯了。(我相信如果女讀者曾參加過Speed Dating,應該會同意。)不過自從他表演唱歌時忘記歌詞後,再在反應測試出醜後,全塲即時無女士願意和他交朋友。其實一位男士經常行為慌失失的,的確令人非常反感。我覺得男網友們不防多留意看看每集失敗人士的缺點,反省一下自己也犯了,倒也不錯。

我覺得該節目最精彩的部份,應是第二名參加者,他一出塲,女模特兒即時嚇呆,老實講,我看到他的騎尼程度,我也不禁笑了。不過最後反而有在塲女士願意和他交朋友,起初我也不禁説了句攪錯。但細想一下,世界上也有很多騎尼人能談戀愛能結婚,問題是能否遇上一個懂欣賞自己的人,在此希望大家能早日遇上這個人吧。

1 則留言:

  1. 謝謝分享... 在我黎講, 第三位就真係唔洗講, 好似出黎做show咁, 反而幾反感呢類型既男仔, 同埋其實佢錄video個時個樣同出show個樣真係差幾遠bor.... 第一個佢outlook係算正常, 不過佢既職業同埋佢既行為比人覺得佢都幾花弗, 加上又唔係太討好, 相反, 女仔點解會揀第二個, 係因為佢真係夠真, 縱然佢outlook係騎呢, 不過佢心地善良, 真心講出內心既說話, 好真誠, 呢d真係會加分架。不過可能佢先得20歲, 3、5、7年睇返可能唔係咁講法啦!! 期待你既故事... 快d搣走Lonely Christmas!!

    回覆刪除